حسین قلیزاده، رضوان؛ آهنچیان، محمدرضا؛ کوهساری، معصومه و نوفرستی، علی. (1396). «تجربه بازنگری برنامه درسی رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه فردوسی مشهد». نشریه نامه آموزش عالی، شماره 40:97-124.
سلیمی، لادن؛ کشتی آرا، نرگس و فتحی، کوروش. (1393). «تبیین سیر تحول و اصلاح نظام برنامه درسی آموزش عالی بعد از انقلاب اسلامی در ایران». دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی، شماره 9:52-73.
گال م، بورگ و گال ج. (1392). روشهای تحقیق کمی و کیفی. ترجمه: احمدرضا نصر و همکاران، جلد اول، تهران: انتشارات سمت.
مهر محمدی، محمود. (1390). برنامه درسی: نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها. ویراست سوم. تهران: انتشارات آستان قدس رضوی.
مهر محمدی، محمود. (1383). چیستی، چرایی و چگونگی آموزش عمومی هنر. تهران: انتشارات مدرسه.
موسیپور، نعمتالله: احمدی، آمنه. (1394). طراحی کلان برنامه درسی تربیتمعلم. تهران: انتشارات دانشگاه فرهنگیان.
Angela,T. (2017). An Examination of the Relationships between Agile Leadership Factors and Curriculum Reform in Higher Education. Thesis, District of Columbia; Maryland; Virginia.
Loughran, J. & Hamilton, M. L. (2016). International Handbook of Teacher Educa- tion (Vol. 1). Singapore: Springer, Science+Business Media.
Marsh C J,willis G. (2007). Curriculum: alternative approaches,on going issues.4th edition,pearson: merrilll prentice Hall,394p.
McKenna, S. (2013). Curriculum Renewal Road Map. HS Curriculum Renewal Project 2013.
UNESCO. (2010). EFA Global Monitoring Reports. Reaching the marginal- ized. Paris: UNESCO, Available: http://unesdoc.unesco.org/imag- es/0018/001866/186606e.pdf (last checked by the author on the 10th of November 2010).
Usen, A. (2011). The Factors Influencing Class Teacher Students Evaluations Relating to the Quality of Initial Teacher Education inTallinn University. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 29,1289-1295.
Verma, V. (2014). Quality assurance in teacher education system. Research Direc- tions, 1(2), pp. 1-5.
Yu, A. (2015). A Study of University Teachers’ Enactment of China. International Education Studies; Vol. 8, No. 11; pp113-122.